Qui som?
Som un despatx multidisciplinari amb un equip amb gran experiència en els camps de l’assessorament i consultoria jurídica, fiscal, laboral i d’administració de finques que està format per professionals especialitzats a les diferents àrees del Dret i de l’Economia, comptant amb una trajectòria de més de 25 anys i amb la confiança de tots els nostres clients, oferint sempre un servei amb gran agilitat i dinamisme, gràcies a la nostra vocació, compromís i tracte totalment personalitzat.
L’Activitat del despatx es dirigeix tant a particulars com a l’empresa, el que motiva que posem a la seva disposició un ampli ventall de professionals externs, (notaris, gestors, economistes, detectius privats, pèrits…), tots ells de reconeguda experiència, que permeten una resposta integral i de qualitat al problema.
Hem apostat sempre per la innovació i la il·lusió de satisfer les necessitats i exigències de tots els nostres clients, intentant cobrir-les abans fins i tot de ser requerides, amb una constant evolució i formació de tot l’equip.
Per això oferim un ventall molt ampli de serveis:
Com ho fem?
GESTIÓ CLIENTS
En tots els assumptes encomanats donem una atenció i un tracte personalitzat el nostre client, posant al seu abast tot el nostre equip de professionals, de manera que està atès en tot moment, i ens permet oferir una major agilitat i eficàcia en les gestions a realitzar.
PRESENCIAL O PER INTERNET
Des del nostre despatx entenem que és primordial el tracte directe i la relació de confiança entre el nostre equip i el client, i per aquest motiu donem preferencialment els nostres serveis de forma presencial en la nostra seu. Malgrat això, som conscients que hi ha persones que no poden desplaçar-se per diferents motius, físics, de temps, o perquè es tracta de consultes i gestions molt senzilles que no requereixen un desplaçament al despatx, per això, combinem l’atenció presencial amb el nostre despatx virtual, podent efectuar multitud de consultes i gestions a través d’Internet mitjançant correu electrònic, que estalvien temps, esforç i que també permeten una major rapidesa i eficàcia al mateix temps a preus molt més competitius.
Li donem la possibilitat de triar. Vostè decideix.
CONTROL I SEGUIMENT DE L’ASSUMPTE
El nostre despatx utilitza uns moderns programes de gestió i control d’expedients amb els que realitzem un seguiment i control molt meticulós de tots els assumptes i que ens permeten optimitzar i agilitzar totes les gestions a realitzar.
Així mateix, ens permet oferir al client tota la informació de les actuacions realitzades en relació als assumptes encomanats.
Així mateix el client està permanentment informat de qualsevol variació/ novetat o gestió realitzada en relació als assumptes encomanats pel mitjà que esculli el client.
HONORARIS
Abans de realitzar qualsevol gestió el client tindrà un pressupost previ que garanteix que el client conegui en tot moment el cost dels nostres serveis.
Un cop acceptat el pressupost s’enten que el client ens fa l’encàrrec professional i s’inicien els tràmits.
Així mateix estudiem amb vostè les diferents formes de pagament perquè ningú pugui quedar-se sense defensa o assessorament per falta de recursos.
Honoraris de consulta presencial
Consulta senzilla (Resolució de la seva consulta amb estudi de la legislació vigent i aplicable): 50 Euros.
Consulta complexa o informe senzill (Resolució de consulta o informe que requereix un estudi més profund amb estudi de la legislació, jurisprudència, …) : A partir de 90 Euros.
Tots els preus són IVA o d’altres impostos a part.
En tot cas si de la consulta o informe es deriva una gestió a realitzar que ens encarrega al nostre despatx, del preu procediríem a restar l’import abonat per la consulta o l’informe, per la qual cosa la seva consulta li sortiria gratuïta.
Honoraris de consulta on line
Consulta on line senzilla (Resolució de la seva consulta amb estudi de la legislació vigent i aplicable): 40 Euros.
Consulta on line complexa o informe senzill (Resolució de consulta o informe que requereix un estudi més profund amb estudi de la legislació, jurisprudència, …) : A partir de 80 Euros.
Tots els preus són IVA o d’altres impostos a part.
En tot cas si de la consulta o informe es deriva una gestió a realitzar que ens encarrega al nostre despatx, del preu procediríem a restar l’import abonat per la consulta o l’informe, per la qual cosa la seva consulta li sortiria gratuïta.
FORMES DE PAGAMENT
- Efectiu en el nostre despatx.
- Transferència bancària.
- Ingrés en compte.
En el cas de Consulta On Line el pagament s’ha de fer mitjançant ingrés en compte o mitjançant transferència bancària dins les 24 hores següents a la realització de la consulta, un cop rebi el correu electrònic de retorn amb la referència de la seva consulta. Un cop feta la transferència, depenent de la complexitat resoldrem la consulta en un termini entre 2 i 4 dies hàbils.
CONFIDENCIALITAT
Com a despatx de professionals seguim escrupolosament un dels nostres principis bàsics d’actuació que és el secret professional.
A part el nostre despatx compleix amb les obligacions derivades de la protecció de dades de caràcter personal.