El despatx desenvolupa totes aquelles actuacions que siguin precises per a la formalització, seguiment i assessorament de lloguer d’habitatges, locals, magatzems, oficines, despatxos, places de pàrquing, etc …,; per a facilitar als propietaris el bon funcionament de l’administració i assessorament de la seva Comunitat de Propietaris.
Així mateix, tramitem la gestió comercial completa, tant en l’àmbit dels Arrendaments com en el de les Compravendes de tot tipus de propietats, i oferim els nostres serveis d’assessorament en les seves operacions immobiliàries encara que no realitzem la Getión Comercial de l’Arrendament o de la Compravenda de qualsevol de les seves propietats.
Contacti amb nosaltres.
Els nostres serveis:
Àrea de propietat
vertical (lloguers)
- Seguiment de la Comunitat vetllant pel bon règim de la Comunitat, les seves instal·lacions i serveis.
- Atendre a la conservació i manteniment de la Comunitat disposant de les reparacions i mesures que resultin necessàries.
- Preparar i sotmetre a la Junta el pla de despeses previsibles (pressupostos) proposant els mitjans necessaris per a la seva realització.
- Realitzar el balanç econòmic de la Comunitat i sotmetre’l a l’aprovació de la Junta.
- Convocar les Juntes que resultin necessàries, remetent a tots els propietaris la corresponent Convocatòria i posterior Acta de la Junta que es realitzi.
- Executar els acords adoptats en la Junta de Propietaris i efectuar els pagaments i cobraments que siguin procedents.
- Actuar com Secretari de la Junta i custodiar la documentació de la Comunitat.
- Realitzar totes aquelles atribucions que es confereixin per la Junta de Propietaris.
- Assessorament Jurídic (reclamació d’impagats).
Àrea de propietat
horitzontal (c. de propietaris)
- Seguiment de la Comunitat vetllant pel bon règim de la Comunitat, les seves instal·lacions i serveis.
- Atendre a la conservació i manteniment de la Comunitat disposant de les reparacions i mesures que resultin necessàries.
- Preparar i sotmetre a la Junta el pla de despeses previsibles (pressupostos) proposant els mitjans necessaris per a la seva realització.
- Realitzar el balanç econòmic de la Comunitat i sotmetre’l a l’aprovació de la Junta.
- Convocar les Juntes que resultin necessàries, remetent a tots els propietaris la corresponent Convocatòria i posterior Acta de la Junta que es realitzi.
- Executar els acords adoptats en la Junta de Propietaris i efectuar els pagaments i cobraments que siguin procedents.
- Actuar com Secretari de la Junta i custodiar la documentació de la Comunitat.
- Realitzar totes aquelles atribucions que es confereixin per la Junta de Propietaris.
- Assessorament Jurídic (reclamació d’impagats).
Àrea d’ intermediació
immobiliària
- Arrendaments
- Comercialització de la propietat a arrendar i selecció d’Arrendatari.
- Confecció i Legalització del Contracte d’Arrendament.
- Obtenció de Documents necessaris per a l’Arrendament (Cèdules d’Habitabilitat, Butlletins d’Instal·lació, etc…).
- Administració de la propietat Arrendada (Propietat Vertical).
- Compravenda
- Comercialització de la propietat a Vendre.
- Localització de Propietats a Comprar.
- Confecció i intervenció en la Signatura del document d’Arres o Paga i Senyal.
- Preparació d’Escriptura Pública de Compravenda (gestió davant Notario).
- Canvi de titularitats de subministraments i impostos de la propietat venuda.
- Tramitació d’Impostos generats per la Compravenda.